Tuesday, June 14, 2011

Tsauki :D
Täna kudagi eriti hea tuju, lampi suht :D
Neljapäev pean kell 6 olema Maikeni juures (õhtul), hehe ma pole tegelikult eriti harjutanud või nii ^^'
Homme pean igatahes küll hullult harjutama hakkama :D
Tahan Haapsallu (keelpilli laagrisse) !
Hehee, ma võtsin sinna õpsiks Mikk Murdvee, ta on lihtsalt nii lahe (vähemalt tundub) :D .
Nii, laage on 25.-31.juuli, aga seal on suht lahe :D
Heh, ma olen nüüd suht koguaeg üksi kodus :D -Ema on tööl kella 6-7'ni, ja isa on u ka 7 tagasi :D
Täiesti pekkis mis ilm väljas on! Tahtsin just randa minna, vaatan õue mingi ääikest veits tuleb ja mõnus padukas, .. pidi vist siis äa jätma selle randa mineku, või mis ? :D
Aga tegelt ma usun et päris lahe oleks üksi rannas olla, aint et see oleks ikka suht feil või nii :D (ma tean, see oli *eriti* loogiline lause :D ) . Ei, aga tegelt on lahe üksi kodus olla ju :D ..külmik, jaa külmikus on igaast asju,.. igaks juhuks ei hakka ütlema :D Aga mõelge mis tahate ;D :D Okok :D
Aaga praegu on küll suhteliselt igav peaks mainima :D Laura on ka maal juba -.- . Täiega nõme.. Aga õnneks Annabel on siin :D
Hehee ma ei tea mida ma Jaanipäeval teen :D  Kodus ma küll ei viitsi olla :D
Eriti see : "Davai, teeme rõdul lõket ja grilli!" , njam, vist ei hakka siiski poovima, noh  nii igaks juhuks .. :D
www.nyan.cat (Y) .. ma ei leia sellel lehelt pointi eiti üles :D
Aga saab vaadata kaua sul närvid vastu peavad :D
Aaga ok, ma telekat vahtima, TsauPaka ! :D

No comments:

Post a Comment